Daisypath Friendship tickers
============================================================
Sejak dah ada blog ni... rasa sangat teruja.. asyik nak menulis aje... tapi bukan banyak idea nak dicurahkan.. lagipun.. bukan minat sangat menulis ni..
apa pun bulan mei ni memang selalu 'kalender meriah'.. ni la kronologi bulan mei dalam hidup aku 
  1 mei ~ dah tentu hari untuk orang yang berkerja macam aku ni
           ~ tapi.. tahun ni di tambah lagi sebab ada majlis pertunangan adikku
           ~ hepi besday abah... my FIL

  2 mei ~ hepi besday mak... ummmuuuuaaah... sayang ibu yang melahirkanku....

                                                                             ibuku dengan aqis
  3 mei ~ hepi besday ucet...  adik aku la

10 mei ~ hepi besday sarah ... my 2nd daughter 

           ~  selamat hari ibu... utk semua yang bergelar ibu,umi,mak,mama,mummy,

16 mei ~ selamat hari guru .... dah tentu aku sebuk menyiapkan hadiah untuk cikgu2 
             kepada anak-anak ku.. terima kasih cikgu... jasamu tiada ternilai..

21 mei ~ selamat ulangtahun perkahwinan buat kak long ^anis & Man^ 

26 mei ~ hepi besday abah... alfatihah buat arwah ayah ku...

31 mei ~ hepi besday for my twin cousin.. ana & ida.. depa berdua ni seusia aku..

kiranya memang setiap minggu akan dipenuhi dengan tarikh2 kemeriahan...

0 comments:

Post a Comment

Halwa Telinga