Daisypath Friendship tickers
============================================================
Tengok lah apa yang aku dapat cuti hujung minggu yang lalu...

jeng jeng jeng
2 helai tudung baru... bidang 58...
waahhhh... ala-ala ustazah gitu... tudung agak labuh..
sebenarnya aku baru 'terjumpa dengan tak sengaja' website busana muslimah ni.. so apa lagi.. mula la mengadu pada 'driver setia ku' (orang tak de lesen memandu la katakan)... memujuk rayu agar aku dibawa ke kedai tu..  biasanya 'driverku' akan kata                          OK... BOLEH AJE.. 
aku pun apa lagi...hoorey..hooorey...
so petang sabtu tu.. mulalah kami meredah higway DUKE untuk pergi ke tempat ni..
 kedai ni kat Gombak Ria... 
bukan tak pernah pegi Gombak... Mak Sedara aku pun ada duduk di Gombak...tapiiiiii....biasalah.. memula nak pegi tu pusing-pusing juga nak jumpa kedai ni. 20 minit lagi kedai nak tutup baru lah kami sampai .... jadi tak banyak masa la aku nak pilih dan belek-belek tudung... dapat la 2 helai yang rasa berkenan di hati...
sape2 yang berminat pakai tudung labuh.. boleh la ke kedai 
ii-NUR.. Muslim Fashion... @ boleh juga pegi ke www.tudungnur.com .. boleh cuci-cuci mata, tengok harga, kalau berkenan, boleh order....(waaa promote nampak..) untuk kebaikan INSYA ALLAH
 sekali sekala jadi model.. apa salahnyer... hehehe.. memperagakan tudung baru ler. 
ingat nak jadi macam dia ni ha....

tapi... aku tetap bersyukur dengan apa yang dimiliki.. semoga ALLAH S.W.T.
tetap terus membuka pintu hatiku untuk menjadi muslimah yang sentiasa
menjaga adap sopan dan tatasusila 
DEMI TUNTUTAN SYARIAT..

0 comments:

Post a Comment

Halwa Telinga